piątek, 17 sierpnia 2012

Prolog.

Niestety lato sie juz kończy. Bedzie mi brakowało tych wspaniałych, szalonych przygód przeżytych z Kate i Rose, moimi najlpszymi przyjaciólkami. Mam na imię Caroline i za kilka dni będę uczęszczała do trzeciej klasy liceum w Kalifornii. Będzie mi brakowało tych słonecznych dni, ciepłych wieczorów a najbardziej Jego...Chłopaka, który zmienił moje zycie, rozkochał w sobie na zabój a potem porzucił, zostawił samą, bez wyjasnień czemy wyjeżdża, czemu to wszystko co razem przeszliśmy, te wspaniałe chwile, spojrzenia, pocałunki nie mają dla Niego już żadnego znaczenia. Od naszego rozstania juz nic nie jest takie samo. Zmieniłam się i dobrze o tym wiem, ale nie potrafię inaczej, ja po prostu nie moge bez Niego żyć i nie potrafię zapomnieć o osobie dla, której byłam całym światem a teraz jestem nikim nadzwyczajnym...To wszystko tak strasznie boli, niszczy mnie od środka, ale ja dalej wierzę, że On wróci, wróci do mnie...Każdego ranka budze się z nadzieją na jego powrót, na to, że może uświadomi sobie, że te nasze wspólnie spedzone chwilemaja sens, że nadal mnie kocha.. Ten rok szkolny będzie dla mnie ciężkim, ale muszę być silna i dac sobie radę. Jedynym moim szczęściem sa teraz Kate i Rose, one jedyne naprawdę mnie rozumieją i wspierają, pomagają wydostać się z tego dołka i wiem, że zawsze mogę na nie liczyć. Być może dzieki Nim kiedyś uda mi się o Nim zpomnieć, moze...kiedyś.

1 komentarz:

  1. Pozwoliłam sobie przeczytać i uważam że jest to świetne! Babko masz talent, i czemu teraz zaczęłaś? ;P Podoba mi sie początek i czekam na 1 rozdział:D

    OdpowiedzUsuń